دقت کن
دقت کن

 سلام رفقا 

خوبيد يه مطلب توپ و خيلي جالب براتون گذاشتم ادامه ي مطلب اما شرمنده به دليل شرايط امنيتي(ف.ي.ل.ت.ر)رمزبراش گذاشتم 

هركس خواست بهم بگه

واقعا قشنگه من اشكام دراومد واقعا حس كبكي بهم دست داد كه سال هاست سرش روزير برف گذاشته وخوابيده

حتما بخونيد حتما

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حتما براي رمز درخواست بديد

نظرات شما عزیزان:

khamesh
ساعت21:42---17 بهمن 1391
رمز میخام



پلیز

بای
پاسخ:شرمنده نميتونم بهتون بدم


الهه
ساعت16:12---8 بهمن 1391
مرسی عزیزم

الهه
ساعت9:01---8 بهمن 1391
سلام گلم میشه بهم منم سر بزنید؟
لطف میکنید رمز رو به منم بدین؟؟


عشق
ساعت20:49---6 بهمن 1391
سلام ممنون که بهم سرزدی.راستی رمزومیدی؟

Alone man
ساعت18:09---1 بهمن 1391
هر چی میزنم با رمز هم

باز نمیکنه .........};-
پاسخ:ببخشید عوضش کردم


یک ایرانی
ساعت1:16---1 بهمن 1391
سلام متاسفانه رمزو هم می زنم ولی باز نمی کنه!؟

یک ایرانی
ساعت18:08---30 دی 1391
سلام ممکنه رمزو بدید ممنون میشم

Alone man
ساعت16:01---30 دی 1391
سلام

من اومدم وبازم می گم وبلاگت خیلی قشنگه و صد البته مطالبش

اگه مطلب درست و حسابی هست

بی زحمت رمز بده بخونیم ...
پاسخ:چشممم


یک ایرانی
ساعت0:46---28 دی 1391
سلام سایت خیلی خوبی دارید حرف دل مردمه ؛ خوشحال میشم با هم همکاری کنیم من با اجازه شما مطالبتون رو برای بیداری و درک بیشتر مردم از اتفاق های دور و بر در وبم قرار دادم . راضی باشید.

کریمیانی
ساعت10:43---24 دی 1391
سلام نارنج جان،ممنون از اینکه به من سرزدی خیلی خوشحال شدم. اگه میشه رمزشو به منم بده.راستی من دارم وبلاگم رو برای مدرسه آماده میکنم اگه اشکالی داشت حتما بهم بگو خیلی خوشحال میشم.
پاسخ:حتما


دینا
ساعت16:17---22 دی 1391
منم میخوام رمزشو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:26 ] [ نارنج ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه